Saturday 14 January 2012

tuhan berilah aku cinta

cintailah seseorang atas dasar siapa dia sekarang...
dan bukan siapa dia sebelum nya....
kisah silam tidak perlu diungkit lagi...
kiranya kamu benar2 tulus mencintainya....





walau aku senyum bukan bererti ...
aku slalu bahagia  dalam hari...
ada yang tk ada di
hati ini..dijiwa ini...
hampa....
ku bertemu sang adam disimpang hidupku...
mungkin akn ada cerita cinta...
namun ada saja cobaan hidup...seakan aku ..hina..


tuhan berikanlah aku cinta...untuk temanni ku dalam sepi...
tangkap aku dalam terangmu..
biarkanlah aku punya cinta...
tuhan berikanlah aku cinta...aku juga berhak bahagia....
berikan restu dan halalmu..tuhan beri aku cinta.....


ku bertemu sang adam disimpang hidupku...
mungkin akan ada cerita cinta....
namun ada saja cobaan hidup..seakan aku hina...


tuhan berikanlah aku cinta...
untuk temani aku dalam sepi...
tangkap aku dalam terangmu..biarkanlah aku punya cinta....
tuhan berikanlah aku cinta...
aku juga berhak bahagia....berikan restu dan halalmu..
tuhan beri aku cinta............
(tuhan berilah aku cinta....by-ayushita)
by-RS-







No comments:

Post a Comment